החלטת יועמש הכנסת; בליכוד תוקפים: "החלטה מופרכת"

איתי גדסי 5 Comment on החלטת יועמש הכנסת; בליכוד תוקפים: "החלטה מופרכת"

חכי"ם במפלגת הליכוד תוקפים את החלטת יועמ"ש הכנסת אייל ינון לאפשר את הקמת ועדת הכנסת כבר עתה ולדון בבקשת החסינות של ראש הממשלה: "חוות דעת מופרכת, הזויה, היועמ"ש מאפשר לכנסת להיות כלי משחק פוליטי בידי השמאל בפגרת בחירות"

ח"כ זוהר צילום: הדס פרוש, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במפלגת הליכוד תוקפים את החלטת היועץ המשפטי לכנסת לפיה ניתן להקים את ועדת הכנסת כבר בתקופת הבחירות ולדון בבקשת החסינות לנתניהו.

ח״כ מיקי זוהר: "החלטת היועמ"ש של הכנסת היא לא פחות מהזויה. החלטתו לאפשר לכנסת להיות כלי משחק פוליטי בידי השמאל בפגרת בחירות זה אבסורד ענק. ברור לכולם שאותו יועמ"ש לא היה מאפשר לליכוד לקדם את חוק להעלאת קצבאות הקשישים והנכים בתקופת בחירות בדיוק כפי שהתנגד לחוק המצלמות כדי למנוע שימוש בכנסת לצרכים פוליטיים בתקופת פגרת בחירות. זו פשוט בושה וחרפה לכנסת וליועמ"ש הכנסת שתיזכר לנצח".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי: "חוות הדעת של היועץ המשפטי לכנסת מאולצת ומופרכת. הליך החסינות הוא הליך מעין שיפוטי. כאשר הוא מתקיים בתקופת בחירות, זכותו של המבקש לנסות לשכנע חברי ועדה מהצד הפוליטי הנגדי, נשללת בפועל. מישהו באמת מאמין שח"כ מכחול לבן למשל ירשה לעצמו לתמוך בחסינות או אף להימנע בזמן בחירות, כשהוא חבר במפלגת רק לא ביבי?".

שר התקשורת דודי אמסלם: "משום מה, רק כדי לפגוע בנתניהו, מוכנים לשבור את כל נוהגי הכנסת ולהפוך את ועדת ההסכמות, שהיא הוועדה שקובעת את הכללים וההתנהלות בכנסת בתקופת מעבר – למרמס ולצחוק. עצוב שהמטרה מקדשת את כל האמצעים – וכדי להפיל את נתניהו, אנשי השמאל, מוכנים גם לרמוס את הכללים".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    רוב בכנסת ורוב בעם רוצים להקים את הועדה ולמנוע חסינות ממושחתיהו. אז מה הבעיה. כשהליכוד עשה מחטפים למינוי מבקר מדינה אישי למושחת זה היה בסדר ועכשיו כשהדמוקרטיה זועקת אז לא מתאים למושחתים מהליכוד.

  2. 4

    כאשר מבקשים חוות דעת מיועמש הכנסת הידוע בשמאלניותו אז התוצאה כתובה על הקיר .
    לא שכחנו את עמדתו בנושא ההתנתרויות
    לא שכחנו
    את עמדתו הנושא חוק המצלמות
    אז ללכת לבקש חוות דעת מאדם כזה
    לא הייתה יכולה להיות תוצאה אחרת
    כבר אין שום דמוקרטיות הכל פוזיציה
    הדמאל עושה הכל בלי שום בושה כדי להפיל את נתניהו.

  3. 3

    הגיע הזמן שבמפלגת נתניהו יפול האסימון אין לכם רוב לא בכנסת ולא בעם. ובסגנון שלכם "רוב העם רוצה להקים את וועדת הכנסת" ולסגור את נושא החסינות של נתניהו ומכאן לפתוח דף חדש וחיים טובים יותר לאזרחי המדינה.

  4. 2

    ביבי בא מבקש חסינות מהכנסת ואז טוען דרך כלבי התקיפה שלו שלא ניתן לדון בחסינות הזאת בכנסת. אתם מבינים את האבסורד?

  5. 1

    מעניין כל מה שלא מתאים לאנשי הליכוד הוא בא מהשמאל